الگو:حپ-بدون منبع-آگاه‌سازی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مشکل با منبع پروندهٔ پرونده:{{{1}}}[ویرایش]

از این که [[:پرونده:{{{1}}}]] را بارگذاری کردید متشکرم. من متوجه شدم که صفحهٔ توضیحات پرونده در حال حاضر توضیحی راجع به ایجادکننده اثر نمی‌دهد، از این رو وضعیت حق تکثیر آن روشن نیست. اگر شما خودتان این اثر را ایجاد نکرده‌اید، می‌بایست مالک حق تکثیر را مشخص کنید. اگر آن را از اینترنت گرفته‌اید، لطفاً پیوندی به صفحه‌ای که اثر را از آن گرفته‌اید اضافه کنید، و همراه آن شرح مختصری از قوانین استفاده از آثار آن وبگاه را بنویسید. اگر مالک اصلی حق تکثیر کسی است که وابسته به آن وبگاه نیست، باید نام او را هم ذکر کنید. لطفاً این اطلاعات را در [[:پرونده:{{{1}}}|صفحهٔ توضیحات پرونده]] اضافه کنید.

اگر اطلاعات لازم ظرف روزهای آینده اضافه نشود، پرونده حذف خواهد شد. اگر پرونده حذف شده است، همچنان می‌توانید در ویکی‌پدیا:درخواست احیا درخواست احیای تصویر را بدهید و فرصتی برای رفع مشکل پیدا کنید.

برای این که بدانید چه تصاویری را می‌توان (یا نمی‌توان) در ویکی‌پدیا بارگذاری کرد سیاست استفاده از تصاویر را ببینید. همچنین دیگر پرونده‌هایی که بارگذاری کرده‌اید را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی برچسب خورده‌اند. فهرستی از پرونده‌هایی که بارگذاری کرده‌اید موجود است. اگر سوالی دارید یا نیازمند کمک هستید می‌توانید به صفحهٔ درخواست راهنمایی رجوع کنید. با سپاس.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage[ویرایش]

Notify the uploader with: {{subst:di-no license-notice|1=PAGENAME}} ~~~~

See also[ویرایش]